Ofte stillede spørgsmål

 

BESTILLING

Hvordan bestiller jeg varer online hos Mamilla?

Du vælger den vare, du ønsker at købe, vælger størrelse og lægger den i din indkøbskurv ved at trykke på knappen ”Tilføj til kurv”. Når du er færdig med at finde varer, går du til indkøbskurven, som du finder øverst i højre hjørne af skærmen. Hvis du er tilfreds med indholdet i din kurv, trykker du på knappen ”Bestil og betal”. Herefter udfylder du felterne med navn, adresse, telefonnr. og e-mailadresse. Meld dig gerne til vores nyhedsbrev, hvor du får de seneste nyheder, rabatkoder og andre tilbud. Derefter skal du vælge forsendelsesform eller afhentning samt betalingskort. Du skal huske at læse og acceptere vores handelsbetingelser. Så trykker du på ”Godkend og betal”, og herefter skal du indtaste dine kreditkortoplysninger og til slut trykke på ”gennemfør betaling”. Du modtager kort efter en ordrebekræftelse på den e-mail, du oplyste under bestillingen. Hvis du ikke kan se din ordrebekræftelse, kan du kigge efter i din spambakke i dit mail-program, så kan du sikkert finde mailen fra info@mamilla.dk. Hvis du vil undgå, at mails fra Mamilla lander i din spam, kan du tilføje vores mailadresse til dine kontakter. Så vil mails automatisk lande i din indbakke. 

Er det muligt at bestille størrelser, der ikke vises?

Det er desværre ikke muligt at bestille størrelser, der ikke vises i webshoppen. Hvis din størrelse ikke vises, er det fordi, varen er udsolgt. Vi kan muligvis skaffe størrelserne hjem, hvis de er udsolgt. I så fald kan du sende en forespørgsel til info@mamilla.dk.

Hvad bruger I mine oplysninger til?

Vi bruger dine oplysninger til at registrere dit køb hos www.mamilla.dk. Dine oplysninger er nødvendige for, at vi kan gennemføre dit køb og sende varerne til dig. Vi udleverer ikke oplysninger til andre. Du kan til enhver tid få at vide, hvilke oplysninger vi har gemt om dig. Det eneste, du skal gøre, er at sende en mail til os på info@mamilla.dk og fortælle os, at du ønsker disse oplysninger.

 

BETALING

Hvornår trækker I pengene fra min konto?

Vi trækker først pengene for dit køb, når vi sender varerne. Har du valgt din ordre til afhentning i butikken, så hæver vi pengene, når ordren er lagt til side. Du modtager en besked, når din ordre er klar til afhentning. 

Hvordan betaler jeg med kort?

Du vælger, hvilket betalingskort du ønsker at benytte, og indtaster kortnummer (ikke kontonummer), udløbsdato og kontrolcifre i betalingsvinduet.

Kan jeg indløse mit gavekort?

Du kan hverken købe eller bruge gavekort på www.mamilla.dk. Lige nu sælger vi kun gavekort i butikken til brug i butikken. Ønsker du at få tilsendt et gavekort, kan du sende en mail på info@mamilla.dk, så skal vi nok løse det for dig. 

Er det sikkert at handle online hos Mamilla?

Ja, det er sikkert at handle online hos Mamilla.dk. Dine kreditkortoplysninger sendes krypteret til PBS, og vi gemmer ikke dine kreditkortoplysninger.

Hvad er E-Mærket?

E-mærket er en dansk mærkningsordning for sikker nethandel. Du kan læse meget mere om det danske e-mærke på deres hjemmeside www.emaerket.dk, hvor du også kan se, hvilke krav der skal være opfyldt, for at en webshop kan blive e-mærket.

 

LEVERING/FORSENDELSE

Kan jeg få pakket indkøb ind som gave?

Ja, du kan godt få dit køb pakket ind som gave. Vi pakker indkøbet flot ind og klar til at forære til den glade modtager. Du skal blot krydse af i ja tak til gaveindpakning under "Bestil og betal". Gaveindpakning koster 15 kr. 

Kan jeg afhente min bestilling?

Ja, du kan afhente din bestilling hos MaMilla på Nordre Torstedvej 17, 8700 Horsens i butikkens åbningstider.

Butikkens åbningstider:

  • Mandag LUKKET
  • Tirsdag LUKKET
  • Onsdag 10.00-17.00
  • Torsdag 10.00-17.00
  • Fredag 10.00-17.30
  • Lørdag 9.30-14.00

 

Leverer I til adresser i udlandet?

Vi leverer desværre ikke til adresser i udlandet.

Får jeg min pakke leveret til døren?

Nej, din pakke bliver afleveret på posthuset nær din bopæl eller til den pakkeboks, du har angivet ved bestilling af dine varer. Så kan du hente den, når det passer dig og din tidsplan.

Hvorfor er min pakke blevet leveret til et andet posthus end det, jeg har valgt? 

Hvis det valgte posthus eller pakkeboks er fyldt op, så leverer Postnord pakken til et andet posthus/pakkeboks i nærheden. Oplever du problemer med din levering, henviser vi til at tage kontakt til Postnord. 

 

TØJMÆRKER

Hvilke tøjmærker forhandler I i webshoppen og i butikken?

Vi har meget spændende designertøj fra førende modebrands. Vi forhandler bl.a. Love & Divine, Co'coutureCoster CopenhagenBlack Colour, Freequent, Sisters Point og andre spændende mærker.

To gange årligt tager vi til modemessen CIFF i København, hvor vi er på udkig efter nye mærker til butikken. Hvis du har et forslag til et tøjmærke, som du godt kunne tænke dig, at vi forhandler i webshoppen og butikken, så er du meget velkommen til at skrive til os på info@mamilla.dk

Hvordan ved jeg, hvilken størrelse jeg skal have?

Du kan gå ud fra, at den størrelse, du plejer at bruge, også vil passe dig, når du bestiller tøj fra de mærker, vi forhandler. Som en del af beskrivelsen skriver vi mål på tøjet. Hvis et af tøjmærkerne ikke svarer til standardstørrelser, skriver vi det i beskrivelsen af tøjet. Hvis du er i tvivl om, hvorvidt du kan passe en bestemt størrelse, er du velkommen til at ringe til os på tlf. 60132025, så vil vi hjælpe dig bedst muligt. 

Kan I anbefale tøj, som passer til mig?

Vi kan godt hjælpe dig med valg af tøj. Du kan besøge os i butikken i Horsens, så hjælper vi dig gerne med at udvælge noget tøj, du kan prøve. Har du ikke mulighed for at komme til Horsens, kan vi også forsøge at hjælpe dig via mail og telefon.

Kan jeg prøve tøjet?

Du kan selvfølgelig prøve tøjet, når du har bestilt det på webshoppen, og passer det dig ikke, kan du gøre brug af din fortrydelsesret. Se mere under vores handelsbetingelser. Besøger du os i butikken i Horsens, har vi fire store prøverum, hvor du kan prøve alt det tøj, du har lyst til. Vi hjælper dig gerne med størrelser og vejledning i, hvilket særlig snit der passer til dig.

 

PRISER

Kan jeg opnå rabatter hos Mamilla?

Hvis du er tilmeldt vores nyhedsbrev eller følger os på Facebook, kan du benytte de rabatkoder, vi oplyser ved særlige lejligheder og events. 

Kan jeg købe gavekort hos Mamilla?

Ja, du kan bestille gavekort på telefon, mail eller i butikken. Ring på 60132025 eller skriv på info@mamilla.dk. Du kan selv vælge, hvilket beløb gavekortet skal være på, og vi pakker det gerne fint ind for dig. Gavekortet kan kun bruges i butikken. 

 

RETURNERING

Kan jeg sende varer tilbage, som jeg allerede har modtaget?

Ja, du kan godt fortryde dit køb. Du skal bare sende varen retur senest 14 dage efter, du har modtaget den. Du kan bruge den vedlagte returseddel. Bruger du den, skal du være opmærksom på, at vi trækker 50 kr. for returforsendelsen, når vi krediterer din ordre. Vi anbefaler, at du får en kvittering for forsendelsen, da det er dit bevis for forsendelsen, hvis pakken mod forventning skulle blive væk. 

Hvornår sender I mine penge retur ved reklamation?

Hvis din reklamation er berettiget, og vi har modtaget varen retur, kan du forvente at få pengene retur, inkl. rimelige fragtomkostninger, senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Hvad koster det at sende varer retur?

Bruger du den medsendte postlabel, koster det 50 kr. Ellers anbefaler vi, at du sender varer retur med Postnord pakkepost, da der er mulighed for at spore pakken og derfor fjerne enhver tvivl om, hvorvidt pakken er leveret til os. Prisen på pakkepost oplyses hos Postnord. Køber du din pakkeporto online, er det billigere, end hvis du køber det i en postbutik. 

 

BRUGERPROFIL

Hvordan opretter jeg en brugerprofil?

Du går ind under menupunktet Din konto, som du finder i bunden af siden. Her udfylder du formularen med dine oplysninger. Skulle det ske, at du glemmer din adgangskode, kan du til enhver tid få tilsendt din kode ved at benytte funktionen glemt adgangskode under din konto, som du finder nederst på siden. 

Hvad får jeg ud af at have en profil hos Mamilla?

Hvis du bestiller varer mere end en gang hos Mamilla.dk, slipper du for at indtaste dine personlige oplysninger igen, hvis du er logget ind, før du tilføjer varer til din indkøbskurv. Dine betalingsoplysninger bliver ikke gemt, og derfor skal du ved hvert køb indtaste dine betalingsoplysninger igen. Er du samtidig tilmeldt vores nyhedsbrev, modtager du spændende nyheder i butikken, gode tilbud og fordelagtige rabatkoder.

Kan jeg få mit password tilsendt, hvis jeg har glemt det?

Du kan altid bruge funktionen Glemt adgangskode under menupunktet Din konto, så får du tilsendt din adgangskode på den mail, du er registreret med.

Hvordan sletter jeg min brugerkonto på Mamilla.dk?

Hvis du ikke længere ønsker at have en brugerkonto hos Mamilla.dk, skal du sende os en mail på info@mamilla.dk, hvor du tydeligt gør opmærksom på, at du ønsker at få slettet din brugerkonto hos Mamilla.dk. Vi kan slette dig i systemet, så du ikke længere har et login og i fremtiden ikke modtager nyhedsbrevet.

 

BUTIKKEN

Har I en fysisk butik?

Ja, vi har butik i Horsens på Nordre Torstedvej 17, hvor vi har indrettet et lyst og lækkert butikslokale med prøverum. Du kan følge med i butikkens åbningstider i bunden af siden, og du er selvfølgelig altid velkommen til at besøge os. Du er også velkommen til at tage en veninde eller andre med, som kender dig, og som kan være med til at vurdere dine indkøb.

Hvornår er butikken åben?

Vores faste åbningstider er:

  • Mandag LUKKET
  • Tirsdag LUKKET
  • Onsdag kl. 10.00-17.00
  • Torsdag kl. 10.00-17.00
  • Fredag kl. 10.00 -17.30
  • Lørdag kl. 9.30-14.00

    Hvis du bestiller inden kl. 13.00 på hverdage, sender vi din pakke samme dag.

 

Er det til at parkere uden for butikken?

Ja, der er god plads til parkering uden for butikken. Det er gratis og uden tidsbegrænsning.

Er butikken handicapvenlig?

Ja, der er kørerampe, så du kan sagtens komme ind både med kørestol og barnevogn.

Kan jeg betale med kontanter i butikken?

Ja, du kan godt betale med kontanter i butikken.

 

NYHEDSBREVE

Hvordan tilmelder jeg mig nyhedsbrevet fra Mamilla?

På forsiden af www.mamilla.dk kan du tilmelde dig vores nyhedsbrev. Det eneste, du skal gøre, er at oplyse dit navn samt e-mail og derefter ”bevise”, at du ikke er en robot ved at indtaste den tekst, der vises i billedet. Til sidst vælger du ”Godkend”, og du kan nu se frem til at modtage nyhedsbreve med spændende nyt fra butikken, invitation til arrangementer og udsalg samt gode tilbud og rabatkoder.

Hvor ofte får jeg nyhedsbrev fra Mamilla?

Vi sender nyhedsbreve ud ca. 1-2 gange om måneden.

Hvordan afmelder jeg nyhedsbrevet?

Du kan til enhver tid gå ind og afmelde nyhedsbrevet. Det gør du på forsiden under Tilmelding til nyhedsbrevet. Her indtaster du din e-mail i feltet, og i stedet for at trykke tilmeld, vælger du afmeld, som er lige nedenunder. Herefter modtager du ikke flere nyhedsmail fra Mamilla. Du kan altid tilmelde dig igen, hvis du fortryder din afmelding.

 

SOCIALE MEDIER

Er Mamilla på Facebook?

Ja, Mamilla er på Facebook. Du kan se vores profil uden selv at være på Facebook. Du går til www.facebook.com/mamilladk, hvor du kan følge med i de ting, der sker. Hvis du ikke selv har en profil på Facebook, kan du ikke kommentere eller like opslagene. Du kan heller ikke deltage i de konkurrencer, vi har på Facebook. Ønsker du at kommentere, like eller deltage i konkurrencer, skal du først oprette en profil på Facebook.

Kan jeg følge jer på Instagram?

Ja, du kan følge Mamilla på Instagram, hvis du selv har en profil. Vi bruger navnet butik_mamilla på Instagram. Hvis du søger på dette navn, kan du begynde at følge os.

Er der konkurrencer fra Mamilla på Facebook og Instagram?

Ja, vi har ind imellem konkurrencer på Facebook og Instagram. Hvis du ønsker at deltage i disse, kræver det, at du har en profil til det pågældende medie. 

 

COOKIES

Hvad er cookies?

Cookies er små bidder af data, der gemmes på din computer, når du besøger en hjemmeside. Du kan læse mere om Mamillas brug af Cookies på siden Cookie betingelser.

Er cookies nødvendige?

Ja, cookies bruges til at give dig en bedre oplevelse af den hjemmeside, du besøger.

Kan jeg slette cookies på min computer?

Ja, du kan til enhver tid slette Cookies på din computer. Besøg Foreningen for Dansk Internet Handel og læs deres vejledning om, hvordan du sletter Cookies fra din computer. Brug dette link www.fdih.dk/cookies/slet-dine-cookies.